Wednesday, January 6, 2010

ANCHOR OF MY HEART ^_^







Ya Allah ampunkankanlah dosa-dosanya,berkatilah rezekinya,golongkanlah dia antara org2 yang beriman..tidak mampu aku balas segala jasa-jasanya..
dialah satu-satunya org yang melahirkan ak..memberikan setiap titik susu...

Ya ALLah,janganlah kau berikan kesedihan kepadanya..pindahknlah ia kepadaku..
berikanlah dia kebahagiaan,kebaikan,kejayaan di dunia dan di akhirat..
Ya Allah sesungguhnya ak amat menyayangi nya....
jadikanlah dia insan yang engkau pilih ke syurga!!!~
ameen..


sayup2 kedengaran lagu yang aku gemari sewaktu kecil dahulu....

"masihku ingat tika kecil ku dibelai...bagaikan menatang minyak yang penuh..tak sedikit pun rasa benci kau tanamkan..suburnya kasih sayang keimanan..."


sungguh begitu terasa kerinduan ku saat ini pada ibuku..
aku lah satu-satunya dalam adik beradik yang panggil ibuku "mama"
spesel skiit!!!(dan2!!)hehehe..
yang lain sume dah tukar panggil ibu..^-^

ak mmg saaagt rapat dengan mama...ape2 hal pown dier lah org yang paling banyak taw rahsia ak..sungguh aku memang perahsia orangnya..
tapi.....dengan mama,aku xpandai sorokkan rasa apa2..sebab dier- seolah-olah tahu kesemuanya..

dahulu....
aku masih ingat lagi ketika aku lemah xberdaya menruskan perjuangan,
ketika aku hampir tersungkur menanti belah..
hampir sahaja ak berputus asa..
mama datang menenangkan ak..
terima kasih Ya Allah kau berikan ak seorang mama yang begitu mengambil berat halku..^_^

banyak lagi kisah mama akan ak ceritakan selepas ini...
juga,cerita pasal ayah,seorang yang pendiam tapi xpernah lupa tanggungjawab,xpernah hampakan kami adik-beradik....^_^
cakp jer aper nk,ayah mesti tunaikan....itulah ayah!!~

adek2 ak...sungguh!!
2 orang tp macam 10 org gamaknya..macm2 ragam diorg nih!!~
huiii..oghang noghoghi kate "lotih!!"


sungguh aku rindu!!~


tp.................................
knape yeer xmo pulang bulan 2 nnt??


JAWAPAN:
sebb hati aku nih D.E.G.I.L


once i put a target,i will push mySELF towards it!!~
no matter wat!!!
huh!!~

bayangkan sebelah hati degil dan kepingin sekali ingin ke EUROPE..since i was young dah dream gitu..(pergi jenjalan jerlah) ^_^
sebelah lagi ingin mengubat kerinduan...

perlu pilih yang mana??


tp pasti hati yang degil ini akan menang
sbb???
determination yang saaaaagt kuat itulah aku selalu utamakan...
itulah aku..

degil plus..keras kepala...



so..

sabarlah sebelah hati lagii..
kerana..
angan dan azam itu perlu ditunaikan dahulu...

sabarlah hati..


moga dikau tenang~~~

alhamdulillah...family memahami...^_^
ayah pown suggest g jaln2 waktu tengah study nih..
sbb kawn2 ada ramai kat sane plus xsebizi nant..
lagipown bak kate ayah..jalan2 waktu jadi student nih lain...
bayk yang boleyh dilihat,yang boleyh dipelajari..
thanx ayah...
u r so understanding!!~~
luv u so much!!~ muaaaaaaaaaaaaaaaahx!!!



aim n target!!~

scarification is needed!!~

::toing..toing::::

1 comment:

  1. jauh perjalanan luas pengalaman^_^
    sabar yea..amik peluang yg ada merantau jauh2, timba sebyk mana experience di tmpt org.
    rinduuu kamuuuuuuuu!!

    ReplyDelete