Monday, January 16, 2012

bile x balek..huwaaaa~

nape saye suke balek??
jawpn :

1-rumah saya dekt jer,2 jam pegi,2 jam balek semula ke melaka :))
2-ayah bli kete supaye senang nk balek bukn g merewang..hihi
3-sebb kt rumah saye rase beeeessst jer,w'pon rumah saye sekangkang kera,tp alhamdulillah,Allah bg nikmat tenang kat rumah
4-sebab ader mama
bile ader mama,mama rase best sebb ader org tolong dier masak,kemas2,makan bayk2 dier masak
biler ader mama,kami boleh gaduh2 cakp,gaduh2 pilih barg bile kuar,gaduh pilih sape yg hebatdalam progrm t.v..hihi kire mama ader lar geng dier~
biler ader mama,mama suke saye balek sebb saye boleyh temn dier g pasar,g kenduri,g hantar qayyum berenang..boleyh disuruh g bli goreng pisang..
5-adek saye qayyum pon suke saye balek sebb dier ader bende jer boleyh knekan saye..ciiiss!


hurm... kalo balek umah,saye maaaalaas sagt nk kuar!~
sebb weekend tuh sekjap..

saya harap keluarga saya dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki..
saya nk mereka merasa hasil usaha saya selama nih..




ameen~

No comments:

Post a Comment